3 nové obrázky k The Sims 4 po dlhom tichu

Po dlhej dobe aspoň jedna malá kompenzácia za nekonečné ticho ohľadom oficiálnych noviniek a materiálov k pripravovanej hre The Sims 4: Traja producenti hry – Shannon Copurová, SimGuruMartin a Ryan Vaughan – včera totiž na Twitteri pridali nové avatary svojich podobizní v grafike The Sims 4. Je to vôbec po prvýkrát niečo nové od augusta minulého roku. Na podrobnejšie informácie a nové obrázky a videá z hry si zrejme počkáme až do 10. júna, kedy bude hra oficiálne predstavená na tohtoročníkovej veľkolepej hernej konferencii E3. Všetci však dúfame, že nejaké ochutnávky dostaneme ešte o čosi skôr.

Podobizeň Shannon Copurovej v The Sims 4Podobizeň Martina v The Sims 4Podobizeň Ryana Vaughana v The Sims 4

Update 8.5.2014: Na Twitteri pridali svoje podobizne už aj SimGuruMeatball a SimGuruRusskii.

Podobizeň SimGuruMeatball v The Sims 4Podobizeň SimGuruRusskii v The Sims 4

Môžete zanechať komentár nižšie. Spätné odkazy nie sú povolené.

23 komentárov pre “3 nové obrázky k The Sims 4 po dlhom tichu”

  1. Hanka píše:

    Tak tie vlasy sú otrasné,ako jeden zlepenec… jednoznačný krok vzad oproti trojke a dokonca aj dvojke. priala by som si aby to ešte upravili nie všetci si môžu sťahovať obsah od ostatných užívateľov…

    VA:F [1.9.22_1171]
    Hodnotenie: +4 (z 8 hlasov)
    • Atlaua píše:

      Čo ti preboha bráni sťahovať si obsah od iných uživateľov? Mama ti to zakázala alebo čo?

      VA:F [1.9.22_1171]
      Hodnotenie: -5 (z 7 hlasov)
      • Hanka píše:

        Ha ha,ale nemám veľmi výkonný počítač. Teraz mi dosť blbne a to mám len 4 dodatky… nuž nie všetci máme peniaze navyše

        VA:F [1.9.22_1171]
        Hodnotenie: +4 (z 6 hlasov)
        • Atlaua píše:

          Nemáš veľmi výkonný počítač a chceš pre štvorku lepšiu a náročnejšiu grafiku a prepracovanejšie textúry? No, tak to má skutočne logiku…

          VA:F [1.9.22_1171]
          Hodnotenie: -1 (z 7 hlasov)
          • zdezde píše:

            4 by mala ísť lepšie na slabších počítačoch ako 3

            VA:F [1.9.22_1171]
            Hodnotenie: +2 (z 2 hlasov)
    • beagler5 píše:

      Náhodou, keby sa vyznáte do 3D modelovania, tak viete, že ten „zlepenec vlasov“ je oveľa lepší ako forma vlasov v TS3… kedže je to jeden objekt, ktorý má svoju textúru bude jednoduchšie jeho načítanie a je vďaka tomu možnosť napríklad toho aby sa dal každý druh pokrývky hlavy (čiapky, šatky…) priradiť ku každému druhu vlasov bez rôznych grafických chýb (ak by v TS3 niečo takéto fungovalo, určite by tam takéto grafické chyby vznikali). Aby ste to pochopili tu je príklad: v TS4 vytvoria 10 druhov vlasov a 20 druhov klobúkov (to znamená, že vytvoria 30 modelov 3D a každý účes sa dá skombinovať s každým klobúkom… vznikne tak 200 kombinácií) no v TS3 by museli vytvoriť 200 modelov aby vytvorili 200 kombinácií… z toho vyplýva, tvorba bude rýchlejšia a mali by sme sa dočkať väčšieho množstva na výber, pretože vývojárom bude trvať kratší čas vytvoriť tieto modely… a má to ešte jednu výhodu: vďaka tomu, že vlasy su „zlepenec“ bude hra frčať rýchlejšie a bude mať menšie nároky ako TS3… a ak by som mal povedať svoj názor na grafiku hry tak nemám slov… veď predsa je to hra zo série The Sims a nie nejaká realistická strielačka (myslím, že tento druh grafiky odráža to ako sa na hru pozeral jej tvorca Will Wright a ešte jedna maličkosť: hra je vo vývoji to znamená, že do vydania sa môže hra môže graficky výrazne zmeniť (teraz pracujú hlavne na 3D modeloch a animáciách a textúry sa môžu vylepšiť až úplne na konci. Dúfam, že vás moje slová aspoň trochu zaujali a pochopili ste, že predsa len sa TS4 niekam posunula (a ak ste mali problém s vypínaním TS3 alebo sekaním tak to by už malo skončiť pretože TS4 je vybudovaná od základu, čiže tvorci nepoužili žiadne iné hry za základ a iba ich vylepšili tak ako TS3 prebrala základ a animácie z TS2…

      VA:F [1.9.22_1171]
      Hodnotenie: +6 (z 6 hlasov)
      • aronx56 píše:

        absolútne súhlasím…jednak s vlasmi ako menej náročnými,jednak s vlasmi ako kombinovateľnými a jednak s vlasmi ako nereálnymi… presne takto to vidím aj ja… a argument „ale veď to vyzerá strašne nereálne“…je v sérií
        TS mimo…

        VA:F [1.9.22_1171]
        Hodnotenie: +1 (z 1 hlas)
  2. fanusik píše:

    Je fakt, ze su ako jeden zlepenec, ale to tienovanie, napr. hned na prvej fotke, mi pride lepsie. 🙂 Dufam, ze to aspon ulahci hratelnost!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Hodnotenie: 0 (z 0 hlasov)
    • beagler5 píše:

      Na tiene a zvuk v hre boli použité novodobé kvalitné technológie vďaka čomu bude hra realistickejšia a prepracovanejšia, čo sa týka zvuku a tieňov. Napríklad keď bude v jednej z izieb zapnuté rádio tak v druhej izbe zvuk rádia bude počuť slabšie kvôli stenám, ktoré budú zadržiavať zvuk… a napríklad ak si pamätáte na to, keď ste stavali dom s viac poschodiami a v noci ste sa pozreli na celý dom zvonku a mali ste lampu iba na dolnom poschodí a to bolo osvetlené a na druhom už žiadne nebolo iba ste mali ohraničené poschodia (na tomto obrázku to pekne vidieť)
      http://thumbs2.modthesims.info/img/3/0/4/9/4/9/9/MTS2_toyou1214_1127927_Screenshot-32.jpg

      VA:F [1.9.22_1171]
      Hodnotenie: +1 (z 1 hlas)
      • aronx56 píše:

        máš pravdu…vytknem ti iba to rádio…v TS3 to je tak že cez stenu počuť slabčie…

        VA:F [1.9.22_1171]
        Hodnotenie: 0 (z 0 hlasov)
  3. Hanka píše:

    No keď tá grafika nevadí vám… som si myslela že sa Sims bude vyvíjať dopredu nie dozadu. Ja sa nechystám si ju kupovať, až keď si budem mať lepší počítač, čo môže trvať, ale myslím si že sa to netýka len mňa s tými sťahovanými vecami…

    VA:F [1.9.22_1171]
    Hodnotenie: -2 (z 6 hlasov)
    • beagler5 píše:

      Však sa aj vyvíja dopredu (asi si si to dobre nenaštudovala) ale ak by si chcela tak čo sa týka vlasov a svetla a zvuku prečítaj si moje komentáre hore vyššie a maj na pamäti, že toto nie je všetko a zatiaľ sa zmienili tvorcovia iba o vylepšeniach ako: vytvoriť simíkov ťahaním časti tela alebo tváre pomocou myši (dole nižšie pridám aj odkazy na youtube), možnosť prispôsobiť celé telo simíka (okrem výšky… to je nemožné, možno o niekoľko desiatok rokov bude technológia vďaka ktorej to bude možné), multitasking, emócie (vďaka emóciám budú simíci živší, realistickejší napr. v gameplay videu je vidieť, že napríklad simík zmení typ chôdzi keď zmení emóciu…), rôžne stavebné prvky (oblé ploty, rôzne druhy základov, rôzne druhy výšky stien, rôžne výšky okien, stĺpy bude možné postaviť uprostred plota alebo steny, každá časť strechy bude môcť mať inú farbu, menej zložitý systém stavby, pre menej zručných ľudí je možnosť automaticky pridania okien a nábytku, keď niekto postavý dom na zlom mieste môže ho chytiť a presunúť (to je možné aj s jednotlivými miestnosťami) a ešte oveľa viac toho je len sa mi to nechce písať a ešte dôležitejšie je to, že veľa vecí je utajených a ešte viac vecí ani v hre ešte nie je pretože na nej aj v tejto chvíli pracujú. Neviem prečo všetci hovoria, že je to s TS4 veľmi zlé lebo práve naopak, lepšie to už ani nemôže byť a najviac ma zaráža, že večšina ľudí, čo píše, že za to nedá peniaze bude mať hru doma v deň začatia predaja… a ešte jedna vec v stredu čiže 14.5. sa treba tešiť na nový trailer kde budú aj naša Bella a Mortimer Gothovci a možno nám tvorcovia odhalia nejaké nové funkcie a prky hry… a možno si to nechajú na pozdejšie ale ak aj, nevadí pretože jún bude plný noviniek kedže TS4 bude jedna z hier na E3 (a vďaka fanúšikom na twitteri sa môže stať, že pre ná EA vidá demo verziu TS4 vytvor si simíka…

      VA:F [1.9.22_1171]
      Hodnotenie: +1 (z 1 hlas)
      • beagler5 píše:

        Úplne som zabudol na odkazy:
        Gameplay: http://www.youtube.com/watch?v=WjPPjU8OARg
        CAS: http://www.youtube.com/watch?v=9csGZdNADZg
        CAS: http://www.youtube.com/watch?v=ps6swh18Fi4
        Stavba: http://www.youtube.com/watch?v=5riXOg1bDhE
        GDC (treba si povšimnúť tiene hry a hore v menu je aj viac sekcií): http://honeywellsims4pictures.tumblr.com/tagged/gdc-2014

        VA:F [1.9.22_1171]
        Hodnotenie: 0 (z 0 hlasov)
      • anonym píše:

        Ako to myslíš, že vytvoriť regulovanie výšky je problém???

        VA:F [1.9.22_1171]
        Hodnotenie: 0 (z 0 hlasov)
        • k3231 píše:

          Myslí to tak ze ked simik sa druhemu pozera do oci, drzi ho za ramena atd. je zlozite to naprogramovat lebo stale ked mu zmenis vysku tak musia naprogramovat tak aby ten nizsi nepozeral druhemu/druhej na prsia alebo nemal v nom zapichnute ruky atd a v hre mas vysku napr od 0.5m do 2m tak pre kazdy jeden centimeter musia nastavit kam sa pozera kam dava ruky ked ho obima atd atd

          VA:F [1.9.22_1171]
          Hodnotenie: 0 (z 0 hlasov)
          • k3231 píše:

            Ježiši to je slovosled. pišem jak idiot, preco sa na to aspon nepozrem kym to poslem

            VA:F [1.9.22_1171]
            Hodnotenie: 0 (z 0 hlasov)
        • beagler5 píše:

          Myslím to tak, že teraz musia vytvoriť napríklad 5000 rôznych animácií a keby urobili 2 výšky simíkov tak by museli vytvoriť 2 krát toľko animácií a samozrejme že by to trvalo 2 krát toľko času (a práve preto to nerobia, lebo 2 výšky nestačia a 10 krát 5000 animácií sa im vytvárať nechce ani nie je na to čas… jedine, že chcete na hru čakať minimálne 7 rokov)… možno raz bude technológia, ktorá im pomôže a výškové rozdiely simíkov budú možné 😀

          VA:F [1.9.22_1171]
          Hodnotenie: 0 (z 0 hlasov)
          • anonym píše:

            Keby to mohli naprogramovať nejak, že tá animácia bude závisieť napríklad na nejakých bodoch, ktoré jediné budú musieť naprogramovať, napr. tvár a ruky…

            VA:F [1.9.22_1171]
            Hodnotenie: 0 (z 0 hlasov)
          • megary píše:

            v určitých prípadoch by to tak šlo, ale drvivú väčšinu animácií by aj tak museli naprogramovať pre rôzne typy výšok. Ak by simovia spolu len konverzovali, stačili by tie body (princíp furbyho a druhého furbyho ktorí vedeli navzájom komunikovať ak boli oproti sebe senzory, ktoré mali v očiach). Tie body určite fungujú aj teraz pri animáciách. Ale keby sa napríklad dve postavy bozkávali, muselo by to byť xxx animácií navyše. Nešlo by to vyriešiť len bodmi, lebo v prípade bozkávania by sa ten či onen sim musel „skrátiť“ alebo predĺžiť“ a to by vyzeralo ešte viac hlúpo a strašidelne. Ja verím, že nejaká takáto veľmi inteligentná technológia neskôr príde a bude v podstate jednoduché ju aplikovať do akejkoľvek hry. Možno TS5/6. 😀

            VA:F [1.9.22_1171]
            Hodnotenie: 0 (z 0 hlasov)
      • aronx56 píše:

        EA tvrdí že vývoj TS4 je zameraný hlavne na tie emócie…a rovnako je na tom aj fakt o ktorom sa aj EA zmienilo, že pri vývoji je jedna z hlavných priorít aby TS4 išlo hlavne plynule…

        VA:F [1.9.22_1171]
        Hodnotenie: 0 (z 0 hlasov)
  4. Dante píše:

    Náhodou grafika vyzerá super. Vlasy sú omnoho lepšie, radšej „zlepenec“, ako tie škuty z Sims 3, páči sa mi že popracovali na účesoch a vyzerajú omnoho lepšie, než tie zo Sims 3. Mimochodom, už je zverejnený dátum vydania? Nedávno som videla 30.9., no pár dní na to som už čítala že sa to opäť posúva, je to pravda?

    VA:F [1.9.22_1171]
    Hodnotenie: 0 (z 0 hlasov)
  5. wlf píše:

    megary: nie nemusia robiť xy animácii pre určité výšky postavy jednoducho by ich upravili cez final IK ale zas ide o to či používajú mecanim alebo nie.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Hodnotenie: 0 (z 0 hlasov)

Pridať komentár

Všetky práva vyhradené. Akýkoľvek vlastný obsah na týchto stránkach – vynímajúc materiálov zverejnených na stránkach TheSims.com resp. inými stranami v oficiálnej spolupráci so spoločnosťou Electronic Arts – je v plnom vlastníctve stránok GAMESIMS.sk. Je zakázané ho kopírovať.