THE SIMS 3 FAN DAY EVENT

:: naspäť ::

Electronic Arts a jeho okolie

Keď som ešte niekoľko týždňov rozdýchaval pozvanie od EA na prezentáciu k hre The Sims 3, stále som tomu akosi nemohol uveriť. Takáto ponuka sa jednoducho každý deň nevidí a mne pripadalo paradoxné, že pozvali práve mňa (asi mi chýba viac sebavedomia). Až na letisku v Košiciach po vydaní leteniek sa moja obava premenila na realitu a mohol som sa vydať na dlhú (vyše 17 hodinovú) cestu lietadlom s množstvami prestupov, po ktorej som očakával veľa nových zážitkov a skúseností (okrem toho, že sa zrútim alebo nestihnem prestupiť ;o)).

Po ubytovaní v hoteli v Redwood City nás čakal uvítací set s The Sims 3 notesom, perom a rozvrhom fanúšikovskej udalosti. Na druhý deň sme museli byť všetci webmasteri z celého sveta (z 20 stránok) zakotvení v EA budovách už o 8:30 ráno. Tento čas bol obzvlášť ukrutný pre nás s Lakuom, webmasterom z českých stránok, ale o tom neskôr v sekcii Čo som zažil. Ľudia z EA boli veľmi srdeční, milí a so všetkými sa radi privítali a zoznámili ešte na kratších bufetových raňajkách, kde nás obklopovali samé plazmy a upútavky na hry. Potom už nasledovala samostatná exkurzia...

Ako jeden z mála prítomných webmasterov, čo tieto priestory navštívil po prvýkrát, som bol prekvapený, na akej rozsiahlej ploche sa EA rozprestiera, či už sa to týka exteréru, alebo interiéru. Skutočnosť od mojich očakávaní bola určite nadpriemerná. Začali sme teda okolím, ktoré bolo plné zelene. Poznamenal by som aj vtipné komentáre pracovníčky, ktorá nás po celý čas viedla a neraz i rozosmiala ukrutným humorom :o). Zvláštnou atrakciou bol EA labyrint meditatívneho cvičenia, ktorého originál je v Anglicku. Neočakávane ho však nájdete nejaký čas už aj v EA záhradách. Nemá však žiadne pravidlá, imaginárne steny si pokojne nemusíte domýšľať. Z opačnej strany sme mali výhľad na trávnik, kde na konci hrala hudba z mixážneho pultu, neskôr bolo počuť aj speváčku.

Po vkročení do interiéru nasledovala dlhá chodba s oceneniami z predaja pre dané hry. Napríklad taký marec 2005 bol významný 5 miliónmi predaných The Sims 2 základných hier. Šľachetná (špeciálne obľúbená našej "sprievodkyni") bola vitrína, ktorá obsahovala zbierky dobrovoľných projektov alebo charitatívnych podujatí, do ktorých sa spoločnosť EA zapojila ako napr. aj Unicef a i. Červená motorka z vedľajšej steny, ktorú vidíte na obrázku bola použitá na niekoľko kaskadérskych scén. Pokračovali sme stenou venovanou histórii spoločnosti, ktorá sa počíta už od roku 1982.

Nablízku sa podávalo barbecue, neďaleko bola aj reštaurácia a biliardová miesnosť. To však ešte z ďaleka nebolo nič porovnaním s tým, čo nás čakalo na poschodí. Veľká posilňovňa a telocvičňa spolu s profesionálnymi trénermi! Aj to ponúka EA pre svojich zamestnancov. Nachádza sa tu dokonca aj akupunktúra t. j. ihličkové liečenie, basketbalové ihrisko, volejbalové ihrisko, kalčeto, rôzne automaty, viacero barov, reštaurácií a mnoho ďalšieho.

Po tejto prehliadke Campusu nám bol premietaný viackrát gameplay k hre The Sims 3, o ktorom sa dočítate v niekoľkých sekciách. Nasledovala obedňajšia pauza, kde sme dostali poukazy na 3 ľubovoľné hry z EA obchodov. Technika a podobné veci sú vo všeobecnosti v Amerike veľmi lacné, ale v EA ešte lacnejšie. Ceny, za ktoré ponúkali svoje hry sa pohybovali za pár drobných (od 10-20 dolárov). Okrem hier tu ponúkali aj rôzne suveníry značiek EA, zopár som si kúpil aj ja.

Po shoppingoch nasledovali opäť demá k The Sims 3, nejaké to občerstvenie, otázky a odpovede k hre, až deň zakončil večer okolo siedmej jednou spoločnou večerou. Ešte predtým sme však boli obdarení setom v tematike The Sims 3 - taškou s plechovou fľašou, plagátom, čokoládou (ktorá neprináša vedomosti z varenia, ale z charizmy :o)) a tričkom. Akosi sa pre mňa nezvýšilo číslo L, tak mi venovali XL s tým, že mi to menšie ešte zašlú domov. No nie sú úžasní?