NÁVODY |
:: späť :: |
Tvorba meshov/Meshing |
Meshe sú nové tvary rôznych objektov (oblečení, vlasov...), ktoré do hry môžete vytvoriť. Určite ste sa s nejedným aj vy stretli, ak netušíte, o čo ide, pozrite si tento obrázok, na ktorom môžete vidieť rôzne meshe, ktoré vytvorila stránka PeggySims2.net. Ak by ste chceli vytvoriť niečo podobné aj vy a presláviť sa vlastnými meshami do hry, čítajte tento návod ďalej... Urobiť mesh je ťažké. Mne sa prvý mesh podaril až na druhýkrát, ktorý pozostával z odstránenia mašle na šatách, ale bol to mesh. Toto je len základný návod, neskôr môžete využívať vacero funkcií a aj iné programy. Budete potrebovať programy: 1. Spustite BodyShop a dajte vytvoriť vlastné súčasti > napr. oblečení > je to váš prvý mesh, tak si zoberte kimono s tou mašlou, alebo tie čo sú na obrázku. Zadajte meno a dajte importovať. Zatvorte Bodyshop. 2. Zapnite SimPE. 5.
Choďte na vašu plochu (nevypínajte SimPE) a vytvorte novú zložku napr. Môj
projekt.
8. Ideme pozrieť na 4 časti mesha: GMDC zo sims03.package, GMND zo sims04.package, SHPE zo sims05.package a CRES zo sims06.package... Posúňte sa dole, kým neuvidíte sims03. package. Vyberte GMDC dvojklikom na Geometric Data Kontainer: afbodydresslongloose _tslocator_gmdc . Nechceme LOD verziu, ktorá je pod tým! Teraz chvíľu čakajte, kým sa načítava. 9. Teraz uvidíte ako sa sims03.package otvorí. Súbor, ktorý budeme potrebovať je rozsvietený tak, ako na obrázku. Kliknite na neho pravým tlačidlom, vyberte *extract* a uložte do zložky, ktorú ste vytvorili (môj projekt). 10. Kliknite na *Finder* znova a nájdite sims04.package. Dvakrát kliknite na Geometric Node: afbodydresslongloose _tslocator_gmnd . 11. Znova pravým kliknite na vysvietené GMND a dajte *Extract* do vašej zložky. 12.
Zopakujte kroky 10 a 11 ešte dvakrát pre sims05.package a SHPE a
sims06.package a CRES.
|