NÁVODY |
:: späť :: |
Tvorba meshov/Meshing |
40. Pod kartou model zoberte nástroj Select. Tiahnutím myši vyberte časť chrbta, v prípade šiat s mašlou časť spodného chrbta (tam, kde je mašla). Pravým kliknite na vybranú oblasť a zadajte Frame Selection. Oblasť sa priblíži. 41. Zopakujte to pri každom z obrázkov. Ak sa vám to na prvýkrát nepodarí, kliknite ešte raz pravým a dajte Reset View. 42. Kliknite a tiahnite myšou, aby ste označili zbytočnú vec. V prípade kimona je to mašla. 43. Niekedy omylom vyberiete aj body z chrbta. Nechcené body odznačíte shift+klik pravým tlačidlom myši. 44. Na vašej klávesnici stlačte Delete, aby ste zmazali nechcenú vec. Na 3D
obrázku vpravo dole uvidíte, ako nechcená vec zmizla. Ak zmizol aj kúsok
oblečenia a objavila sa čierna diera, potom stlačte Edit > Undo. 45. Teraz sa nám ukáže mesh nechceného tela. Vyberte a zmažte nechcenú vec.
Potom choďte znova do karty Groups a vyberte ~00MORPHMOD.1 – znova dajte Hide a
zobrazí sa mesh svalnatého tela. Zase zmažte nechcenú vec. 48. Dajte mu nové meno a stlačte Save (meno v znení napr. ako
newmesh1). Ak je všetko dobre, váš mesh je teraz pripravený na
reimportovanie do SimPE. Ak ste sa pomýlili, dostanete chybovú správu. Znamená
to, že niečo, čo nemalo byť zmazané, bolo zmazané, alebo niečo, čo malo byť zmazané
nebolo. Choďte naspäť a pozrite sa, či viete nájsť, kde ste urobili chybu.
File > New a začnite znovu. 51.
V SimPE sa otvorí nové okno, v ktorom je napísané Resource Changed, should SimPE
reload it. Dajte Yes. Potom File > Save. Zatvorte SimPE. Pozn.: Podobne postupujete aj pri tvorbe meshov na vlasy, iné oblečenie a i. Avšak chvíľu potrvá, kým sa zdokonalíte a začnete vyrábať dokonalé unikáty :o). Obrázky a článok: ModTheSims2
|