NÁVODY |
:: späť :: |
Tvorba meshov/Meshing |
14. Pravým kliknite na prázdne okno s hlavičkou Type a dajte Add. Vyberte jeden zo súborov vo vašej zložke. Potom kliknite pravým, znova pridajte ostatné štyri súbory. 15. Uložte súbor použitím File > Save a pozrite sa či je typ súboru - DBPF
package. Pomenujte svoj mesh nejako ako 17. Otvorí sa dalšie okno. Do Model Name zadajte nejaké zvláštne meno. Stlačte Update a potom Ok. 18. Uložte File > Save. 20. Otvorte BodyShop Package zo zložky SavedSims. (viď bod 3). 22.
Choďte do 3DID Referencing File. Kliknite na to v ľavom okne a potom znova v
pravom okne. V Plugin môžete vidieť tlačidlo, na ktorom je napísané
Package. Kliknite naň. Otvorí sa nové okno. 23. Zoberte vaše Shape a Resource Node z druhého okna a presuňte ho do zoznamu naľavo. Teraz máte dva Shape a dva Resource Node. Zavrite druhé okno. 24. Kliknite na Resource Node na samom vrchu zoznamu a zmažte ho kliknutím na tlačidlo delete. Kliknite na Shape navrchu zoznamu a takisto ho zmažte. 25. Presúňte vaše Resource Node a Shape zo spodu navrch zoznamu kliknutím na meno a stlačením Up. Ak ste to zvládli, Resource Node bude prvé a Shape bude druhé. 26.
Kliknite na tlačidlo Commit.
|