NÁVODY

::  späť ::

Tvorba meshov/Meshing

<<< späť  1  2  3  4  ďalej >>>

28. Teraz je čas otestovať, či máte fungujúci Package. Zapnite BodyShop, dajte vytvoriť časti > oblečenie a zvoľte kategóriu Formal (Spoločenské) v prípade šiat z obrázka, alebo kategóriu Everyday (Každodenné) v prípade kimona. Ak sa šaty zmenili na iné, je potrebné zopakovať návod od kroku 13. Teraz môžete vypnúť BodyShop.

29. Zapnite Milkshape a dostanete niečo ako toto:

30. Vypnite Keyframer kliknutím na Window > Show Keyframer.

31. Uistite sa, že Auto Smooth je vypnutý. (Karta Groups)

32. Potom choďte File > Import > Sims 2 UniMesh Importer V4.05.

33. Z vašej zložky s projektom vyberte Gmdc. Bude mať dlhé zábavné meno. Niečo ako AC4F8687-1356E054-1C0532FA-FF300D1E.5gd.

34. Otvorí sa okno, v ktorom bude napísané, či chcete vytvoriť Blend Groups. Dajte Yes.
35. Samé modré čiary? Dajte File > Preferences.

36. Zmeňte Joint Size z 1.000000 na 0.01 a dajte Ok.
37. Potom pod kartou Joints odškrtnite (aby bolo prázdne políčko) Show Skeleton.

38. Potom kliknite na spodnú časť ona a uistite sa, že *Wireframe Overlay* je zaškrtnuté.
39. Pod kartou Groups kliknite na ~00MORPHMOD.0 (tučné) a potom kliknite na Hide. Potom kliknite na ~00MORPHMOD.1 (svalnaté) a kliknite znova na Hide. Teraz uvidíte iba normálne telo.

<<< späť  1  2  3  4  ďalej >>>